Lilla Rara Sara

2009-02-28
16:59:04

Black beauty
En Nespresso C100 blev det. Pianolackad.
Tänkte först en vit eller röd, men är en sucker för pianolackat och har mycket sådant i hemmet så det kändes lite självklart när jag stod på Cervera tidigare idag.
Nu blir det att provsmaka kaffesorter och sedan ska jag beställa hem ett lager.
Det perfekta är att Filippa K muggarna precis passade, behöver inte skaffa espressomuggar i all hast med andra ord!

En kopp kaffe senare och jag ska städa och vika tvätt.
Grabbarna kommer om en sund och då blir det tacos. Sen är det lugna gatan för mig. Om jag ångrar mig så hänger klänningen redan framme. Redo att dra på sig.
Jag tror jag ångrar mig om jag inte följer med ut ikväll. Vad kan liksom gå fel med de töserna?

I morgon ska jag ta det lugnt i alla fall, om inte Mini vill shoppa :-)
Kommentarer:
#1: evelina

åh en sån där skulle man ha ! :D

2009-02-28 @ 23:40:36
#2: Ida

snygg maskin, en sådan vill man ha i hemmet även om man typ inte använder den bara för att den är så snygg! haha, söt blogg föresten! :)

2009-03-04 @ 10:40:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: