Lilla Rara Sara

2009-11-16
11:51:06

Tuborg!

Gårkvällen var ett minne för livet. Första gången Toby var i Skandinavien och vem vet när han kommer hit igen? Tankarna på att se honom på en stor arena på andra sidan stora havet har slagit oss ett antal gånger och nog kommer det hända så småningom men nu blev det på Pumpehuset i Köpenhamn. Kändes riktigt intimt med ett ställe som bara tog in 600 personer. Det är lite kul att se han på en sån liten scen när man vet att han är nr 4:a på listan över artister som tjänade bäst i USA förra året. Country liksom!
Det var kärleken som introducerade mig för Toby Keith. Innan dess (och fortfarande) var jag en rosa tjej som lyssnade på Mötley Crüe, LOK, Clawfinger och Kid Rock.

Trodde jag skulle vara helt död idag. Kom hem sent i natt och gick upp som vanligt vid sex tiden. Lite kaffe, vörtbröd och en dusch och jag var hyffsat fit for fight. Hade världens planer på vad jag skulle hinna med här hemma innan jag ska gå till jobb men kärleken har skickat hindrande sms under förmiddagen och sagt att det är bättre att vila. Som vanligt kan jag inte vila bara "sådär" utan har gjort lite i alla fall.
Alltför lik min far antar jag. Men söt är han kärleken.
Nu blir det i alla fall några ärenden innan jobb och sen ska vi hämta hem Elsa ikväll som sovit borta medans vi var iväg igår.

Det piper inte i öronen längre i alla fall..
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: