Lilla Rara Sara

2009-10-06
13:58:39

Bara är

I iPhoto var bilden upprätt men inte när jag laddade upp den här på bloggen.. Vet givetvis inte hur jag justerar det men nåja, här är den!

Idag är en sådan där dag då jag inte engagerar mig i hur jag ser ut. Hade det inte varit för att jag viker ihop mina kläder varje kväll så hade jag nog tagit första bästa som legat på golvet idag. Men nu fick det bli jeans, något enkelt basaktigt ovanpå och kofta. Så Sara, dagar hon bara är. (sen kan det tilläggas att det finns ett överflöd av koftor i min garderob..)
Sen har jag torrschampoo i håret som påminner mig varje gång jag drar handen igenom det att jag ska duscha håret ikväll. Innan Desperate Housewifes! känner jag mig rätt så kommer jag vara dödstrött ikväll och se sista biten av D.H i sängen...

Nu hoppas jag på ett sms strax att jag kan hämta ut mitt paket jag beställt, ser ju på internet att det är levererat till leveransstället nu...

Jeans Acne Hex, linne Marlene Birger, kofta Boomerang och skärp Angelo
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: