Lilla Rara Sara

2009-09-02
09:07:12

Dessa måsten
Samtalar med en kär väns flickvän i Belgien om mobiltelefoner över en kopp espresso. Andra för dagen. Målat naglarna i OPI´s matte. Så härligt höstigt med matt nagellack!
Ska strax ner i stan på ett möte och sedan göra några ärenden. Först måste jag äta frukost. Måste bli bättre på denna måltid som sägs vara den viktigaste under dagen. Frukost för mig är 2 koppar tea eller kaffe. Där är jag ingen bra förebild..

Som en bra förebild ska jag idag gå in på h&m och kolla några plagg jag sett på hemsidan, kanske finns i butik? Dem och 3 skall besökas!

Nej frukost nu! Usch vad tråkigt.. Gillar inte att tugga..

Kikade igenom iPhoto i datorn och fann gamla bilder. Sommaren 2006 och vi hade valpen Elsa. På bilden är hon kring halvåret och det är dags för hennes först trimning. Ser ut som en sån där hittehund man ser på gatorna nere i Spanien. Älskade fina Elsa. Saknar henne redan..
Kommentar:
#1: Camilla

Var är lilla Elsa? :( Kram

2009-09-03 @ 20:05:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: