Lilla Rara Sara

2009-09-01
09:44:02

God morgon!
Det blev en sovmorgon idag med, bannar mig själv för det då jag känner mig så mycket tröttare nu än vid sextiden då jag vaknade av att klockan ringde. Alltså hinner jag inte med det jag tänkt  göra här hemma nu på morgonen utan det får bli ikväll. Nåja, det får bli en kopp Kusmitea med socker i för en gång skull då jag köpte dessertsocker igår, ska leta reda på vad jag ska ha på mig denna mer casual day.

Känner tystnaden här hemma när Elsa inte är här. Så tomt och tyst. Längtar efter henne något fruktansvärt och längtar efter när jag ska passa charmtrollet Luffy.

Såg Wallanderfilmen Tjuven igår. Riktigt bra, lite mer amerikansk än de tidigare filmerna men den var ändå inte den bästa.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: