Lilla Rara Sara

2009-09-22
09:51:46

Ny dag nya tag sägs det...
Har för en gång skull lagt ut annonser på blocket och valde då att inte lägga ut mitt mobilnr, detta pga att det var ett jäkla ringande för något år sedan när jag skulle sälja min mobiltelefon. Så, trots att jag ej lagt ut mitt mobilnr så har det sms:ats och ringts från folk som mailat mig och där jag svarat på mailen (då ser de ju mitt namn och efternamn på mailen och då hittar de lätt mig på eniro..).
Det har varit sura miner för att jag ej svarat på mail på direkten. Nog för att jag har datorn igång när jag är hemma men inte sitter jag här alltid för det!

Njää... Pga detta kommer jag nog aldrig lägga ut en annons igen. Eller så lade jag upp rätt pris helt enkelt..

Well well... Det regnar ut, så himla... tråkigt.. Har i alla fall ätit en stadig frukost i form av hembakat bröd med bara nyttigheter (nötter, tranbär, aprikoser). Två espressos till det och dammat lite här hemma. Ska strax gå en powerwalk trots att det tar emot pga vädret. Men får klä på mig och ta en sup Kan Jang i värsta fall när jag kommer hem igen.

Gårdagen bara var, inget med det. Som tur var tog den slut!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: