Lilla Rara Sara

2009-09-05
10:37:59

Save a Horse ride a Cowboy

Jeans Polo Ralph Lauren. Skjorta och väst hm. Stövlar Airsteep och ett gammalt mockabälte från sjunde klass.



Så var den här med håret. Har fnatt på det. Orkar inte lägga ner massa tid på det idag.. Senare får det bli massa volym.

I natt stack större delen av familjen på Älgjakt. Den börjar på måndag och ikväll var det middag med jaktlaget. Önskar så att jag var med men jobb får gå före denna gång. Det gör däremot att jag har massa egotid. Ska spendera tid med mamma idag, shoppa och senare även träffa lite vänner. Kanske till och med ett glas vin eller två får joina! Men då gäller det att jag får mat i mig, äta är något jag är urkass på när jag är själv..
Kommentar:
#1: Anonym

Vi har modeller i Sverige / världen av en anledning: de är snygga, ser bra ut men FRAMFÖRALLT de gör sig bra på bild. Du gör inte det och det börjar nu bli snudd på patetiskt med dina bilder du tar med självutlösaren.



Någon bild enstaka gång men du verkar desperat. Min 10-åriga syrra verkar mer mogen än vad du gör.



Acceptera faktum, du blir äldre! Inga kläder, inget smink och inga självporträtt kan ändra på det.

2009-09-06 @ 00:39:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: