Lilla Rara Sara

2009-09-18
08:27:51

TGIF!
Det märks i min kropp att hösten börjar komma nu, fy vad det ömmar! Nog för att det inte är några problem att leva med och att man vänjer sig snabbt men de där dagarna innan man gjort det. Då är man gnällig.. Lägg på ett fruktansvärt pmshumös och ni kan förstå hur det är att leva med mig just för tillfället...

Har bälat i mig lite en kopp kaffe och en espresso och ska strax ut med hunden innan det är dags att cykla till jobb. Härligt med fredag då vi har lite planer för helgen ;-)
Efter jobb blir det i alla fall en runda i stan, ska leta vantar och köpa sneakers. Dags att uppdatera de gamla då både fula, slitna och säkert luktar illa med efter ett års användande!

Nu är det även bestämt att jag ska med upp till jakten om några veckor. Ska bli så härligt att komma upp till lugnet och bara vara. Ingen tv, ingen dator men däremot en öppen spis, tystnad och lugn. Ska läsa en massa och shoppa! Ta bilen till Birsta och kolla in Sundsvalls shoppingutbud! Laga god mat och gå i skogen hör också till!
Om någon vill följa med på några dagars avkoppling så hojta till ;-)

Nu, ska ska jag ta ut hunden och börja dagen. Ikväll blir det grillad fläskfilé med soltorkade tomater och fetaost, vin och på lördag händer det grejor kanske ;-)
Kommentar:
#1: veronica

darling, ja måste ringa dig typ nyss, har massor att berätta :)

2009-09-18 @ 08:48:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: