Lilla Rara Sara

2009-09-07
09:47:11

Thank God it´s Monday!
Vardag igen. Helgen som var så trevlig! Väcktes i morse av Kärleken som ringde från älgtornet. Låg och drog mig i en evighet innan jag drog mig upp och fixade en kopp te. Har fått dille på nya Russian Evening te:et jag köpte i helgen trots att morgnarna annars är vigda åt espresso..
L ringde och vi hade ett riktigt trevligt samtal, fick ringa samtalet vidare till E och nu är allt klart!

Nu blir det tidningen och lite mer att dricka. Om en timme ska jag ta mig till jobb...
Tror det blir en riktigt trevlig måndag, trots namnet.. måndag..
Kommentarer:
#1: kit

jag vill att hon ska komma NU!

Ja, det undrar faktiskt jag med .. ;S

2009-09-08 @ 20:10:43
#2: Nina Fina

Mm, eller hur! Tror det är min nya granne som håller på att väsnas, låter som han är i min lägenhet. Gaah, fick små damp den kvällen.



Tack så mycket. Jag börjar i DK den 1 nov och jag längtar verkligen sjukt mycket.

Hur går det på ditt jobb?



Puss

2009-09-15 @ 17:07:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: