Lilla Rara Sara

2009-09-15
18:57:25

And so on..
Undrar hur många tecken ett inlägg rymmer? Om allt får plats?
Nåja kommer ändå bara berätta lite utav allt som hänt och händer. Resten spar jag inför vänner ;-)

Något som jag kommit underfund med under de senaste dagarna är att det är no problemo att ha två hundar i vårt hem. OK, så länge de funkar ihop och inte tar för mycket plats i sängen.
Våra vänner har gått i väntans tider och när det var dags att åka in till BB för dem så kom deras hund hem till oss några dagar.
Det har verkligen varit helt underbart att ha två små hundar här hemma. Jättekul att gå långpromenader och mysa med och de underhåller sig själva ganska bra. Om nätterna har båda två legat nära en och velat ha värme så man har knappt behövt täcke!
Natten till igår kom en liten flicka till världen och det bestämdes att de idag skulle få komma hem, detta betydde också att vår lilla fosterhund skulle få lämna oss och komma hem till familjen och en ny famijemedlem.
Är så glad för våra vänners skull och jag underlättar dem mer än gärna i framtiden när det gäller deras fina hund och flicka!

Annars så har jag fått en ny mobiltelefon som jag hatar. Alltför avancerad för mig.. Så är det någon som vill köpa en SE P1i så hojta till.
Cykar till jobb numer så börjar få mer användning för cykeln då den stått still halva sommaren. Även klädslen slipper jag tänka på för mycket nu, vilket är ganska lättande!
Och så funderar jag på en Bayswater eller iPhone.. Vill ju ha båda.  Men antingen eller känns det som då de båda kostar en del och jag inte har lust lägga ut så mycket pengar just nu..
Tur att man fyller år om någon månad och att det inte är så långt till jul haha! Fast då önskar jag mig ju annat...
Kommentar:

Gud det lät skönt att rymma från vardagen och få koppla av i Norr. Hoppas ni får en fin helg. Kram

2009-09-18 @ 13:05:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: