Lilla Rara Sara

2011-12-17
22:38:38

2011 12 17
Lördagen blev minst sagt händelserik. Förutom en superkul show på Amiralen i Malmö med Robert Gustafsson så har jag myst med min familj nu på kvällen. Åt en god tvårätters middag innan showen och hemma hade mamma gjort räkmackor till Så Mycket bättre.
Lite tråkigare än att jag fått sålt min bmw idag. Egentligen är det bra då jag behöver en större bil när barnet kommer. Gärna en där både hunden och barnvagnen får plats i där bak. Men jag saknar den redan. Ebba (som jag döpte den till) är den enda av alla våra bilar jag verkligen gillat att köra och äga.
Ännu tråkigare är att lilla Elsa inte mått så bra på förmiddagen och inte riktigt varit sig själv under resten av dagen. Flickan har inte heller ätit på länge förrens ikväll då vi fick i henne vatten, dillchips och en bit hamburgare. Lussekatter kan funka också.. Torrfoder går bort numer när hon inte mår bra och bara hon får i sig något så är jag nöjd.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: