Lilla Rara Sara

2011-12-28
14:51:53

Är det lill-lördag så är det!
Nu är jag halvvägs in i graviditeten. Vecka 21 och jag har än så länge gått upp 5 kg.
Dagarna springer iväg. Känns som jag inte fått gjort så mycket som jag velat här hemma. Men känner också att jag satsar bra på det jag påbörjat.
Varje dag tänder jag brasan innan allt startas och några pauser behövs för mitt ryggont.
Idag blev det en vända till stan för bankbesök och handling av mat. Fick skjuts in av mamma som var ledig och vi passade på att gå i affärer och handla i delikatessbutiken. Ikväll väntar nämligen en överraskning för mannen när vi kommer hem från handlaren.
Fram tills dess ska jag fortsätta med mitt och förhoppningsvis hinna dammsuga av vardagsrummet och toaletten.
I morgon satsar jag på bullbak och tvätt!
Har även slagit till på två plagg från Tintinstyle.se som jag hoppas kommer hem till mig snart. Ett från Odd Molly och ett från by TiMo. Anar att det inte hinner hem till nyår men till trettonhelgen vore fin fint!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: