Lilla Rara Sara

2011-12-26
10:55:28

Christmas 2011
Julen har verkligen varit underbar. Så mycket bättre.
Båda familjerna samlades hos oss för gemensam julmiddag med julbord uppdukat i köket (och det är nu jag ångrar att jag inte laddat kameran). Så himla fint hade vi fått det!
Maten var som vanligt supergod, vi åt och umgicks hela kvällen och trots att mormor och morfar är gamla så gick de inte hem förren vid elva.
Igår på juldagen så tog vi det bara lugnt. Precis som man ska göra en juldag. Åkte i och för sig och köpte en torktumlare på julrean annars bara slapp. Så soft! Åt rester och tittade på tv. Läste ut min bok och åt senare middag hos mina föräldrar. Lutfisk, som alla andra juldagar.
Idag, trots röd dag börja allvaret. Jag har suttit med näsan i mina böcker och gnuggat geniknölarna under morgonen (efter att räkningarna betalts). Brasan är tänd och mannen plus hund är på rådjursjakt. Eftermiddagen är helt tom men jag tror det kommer bli en runda till stan om det inte är alltför mycket trängsel.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: