Lilla Rara Sara

2011-12-16
16:27:03

Fredagsmys
Hur jag fick förmågan att lyckas gå uppp tidigt i morse vet jag inte. Inte med tanke på att jag hade så ont igår kväll att jag kved varje gång jag skulle vända mig i sängen.
I alla fall, tack vare att man var uppe och väckte tuppen så har jag fått massor gjort utan att behöva stressa eller ta ut mig. Hämtade ut paket och åkte och handla.
Sedan kom min käre far och hjälpte mig in med allt i huset så att jag kunde packa upp.
Hatar verkligen att shoppa/handla tycker det är urtråkigt numer. Men att handla mat älskar jag. Kan bero på att jag är uppvuxen i mataffär som föräldrarna haft och aldrig riktigt åkt och storhandlat förrens jag blev vuxen, stor.
En julklapp till pappa och strumpbyxor till mig behövdes fixas så jag körde mot Väla shoppingcenter.
I morgon ska jag nämligen på show med min andra pappas jobb medans mannen är på julfest. Sen jag gifte mig har jag ju två föräldrapar.
Kära A ringde och jag  körde iväg till hans jobb och hämtade en bok till mina studier som hans mamma gett mig. Så snällt!
Nu är jag hemma och tvättar och bakar saffransbullar. Har lovat att ha middagen klar när mannen kommer hem och jag hoppas på en bra film ikväll.

Den lyckligaste dagen i mitt liv..
Två veckor senare fanns vi där för varandra och ännu en vecka senare
åkte vi på världens mest behövliga bröllopsresa..
Nu är vi halvvägs genom nio månader och ett helt nytt liv...
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: