Lilla Rara Sara

2011-12-30
11:02:35

TGIF
Igår var jag som sagt på bio. Såg senaste Stieg Larsson filmen och var på uruselt humör. Det hela hade att göra med att jag glömt bort att äta middag. Slängde i mig snacksen jag köpte redan innan filmen börjat och bredvid mig satt en främmande människa och luktade ciggarett. En doft jag verkligen inte klarar av just nu!

Men filmen då? Den var super! Bättre än den svenska versionen.
Kom hem och låg och pratade till midnatt och sen grubblade innan en mardröm slog till. Har sovit uselt med andra ord. Låg kvar i sängen länge uder förmiddagen innan jag orkade ta mig till duschen.

I vanliga fall hade jag haft ångest över att spilla tid på detta viset men idag kändes det lugnt. Jag ligger före i mina beräkningar och kunde på så vis unna mig att vara lat.

Nu väntar en stund med böckerna innan det blir lunch med mannen. Han är ledig och fixar med däck till min nya bil. Sedan vill han äta lunch inne i stan, jag är bara sugen på bakad potatis så det får bli ett mellanting och äta på Väla :)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: