Lilla Rara Sara

2011-12-22
19:25:09

Torsdagsmys istället för fredag
I garaget står något som snart förhoppningsvis blir mitt. I ugnen står det godaste som finns (potatisgratäng). Förra årets julklapp står tänd i vardagsrummet och jag kopplar av med ett glas julmust. Det där med alkoholfria viner är inget jag fastnat för ännu. Rödvinet smakar saft och det vita kan jag inte identifiera riktigt. Det är bara skumt..
Magen växer så det knakar. Skrattar åt mig själv som tyckte att det var stor förra veckan osv. Dock står vågen på samma siffra som veckorna innan, men det lär nog röra på sig snart.
I morgon är vi båda lediga. Allt inför julen som inte är fixat ska fixas. Rödkålen ska lagas och vi ska förbereda för familjernas middag på lördag. Sen ska vi på ett ärende också, årets julklapp kanske, vem vet..
Tänk nästa jul har vi en liten...
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: