Lilla Rara Sara

2011-11-03
10:03:49

Mat Mat mat!
Det fick blev en sen frukost idag då jag vaknade 4,30 i morse och tvingade mig själv att somna om. Bad! Blev bara tröttare av den tuppluren..
Nu sitter jag och försöker få ihop vad jag kan laga för mat med allt vi har i våra frysar (en fullhöjd i köket och en box i källaren). Inte det lättaste när man för tillfället inte innehar någon som helst matlust.
Har snart gått ner 3kg på några få veckor. Illa! De får mer än gärna placera sig tillbaka på min kropp!
Nåja. Ska se över vad vi har i vårt skafferi med så kanske man kan få lite mer klarhet i vad vi kan göra gör mat innan vi åker och handlar. Annars har jag alltid mina kokböcker. De nyaste i samlingen är Maria M´s bok och Salmings Viltkokbok.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: