Lilla Rara Sara

2011-11-30
12:01:53

Typiskt Sara
Babyshop.se hittade jag denna nappflaska för 299 kr.
Känns väldigt typsikt mig att leta sådant här. Med en blaffig logga på. Känner ändå att jag förändrats det senaste åren när det kommer till inköp och just märkesvaror. Har intryckt i pannan sedan barnsben att man ska ha kvalité och gärna något inte någon annan har. Så det har resulterat i onödigt mycket av den varan.
Kavlité är jag fortfarande väldigt mycket för. Hellre något bra som funkar länge än att behöva byta ut dem efter ett tag.
Dock behöver det inte vara vare sig dyrt eller ha en stor logga på.
Men denna? Har ju än så länge noll koll på barnprodukter (läser in mig på barnvagnar för tillfället) så vet inte vad för nappflaska man ska investera i. Även om jag själv inte skulle köpa en sådan här på direkten (eller jo det skulle jag! jag skulle kunna hitta flera motiveringar på momangen..) så vet jag att min syster lätt skulle köpa den. Hon är nämligen syster upp i dagen, men några år efter..
Det ser ju rätt greppvänlig ut, dvs bra för mina handleder...
Och en klassisk fin färg. Navy...
En nappflaska har de ju rätt länge..
Den är ju så fiiin...
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: