Lilla Rara Sara

2012-02-20
15:28:03

Måndag..
En långpromenad ger en snarare engeri än tar på krafterna. Även om jag räknar med foglossning senare så får jag ta den hemska smärtan. Energi behöver jag!
Har fått min hemtenta rättad och konstatera att det gått riktigt bra trots att just det avvsnittet inte ligger inom mitt intresse..
Nu blir det att läsa några sidor och sedan att dammsuga..
När energin tryter igen så blir det att återgå till mina funderingar kring livet. Vänner, framtid, familj och livet i sig själv..
Kommentar:
#1: Heidi

Har hört talas om gdn är riktigt bra, men aldrig testat dom. Helst betalar jag för att få en ordentlig plattång tex, att det håller. Har den tourmaline sten eller infraröd? 



Vilken hårfön har du från Björn axen? Hmm.. undra vilken produkt du menar? :/ Har du beställt den från nätet? 

2012-03-05 @ 15:47:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: