Lilla Rara Sara

2012-02-10
11:16:10

Vart har jag tagit vägen?
Frågar jag också mig.
För inte är det i böckernas värld. Tyvärr har jag upptäckt att diciplinen inte är den bästa när man inser att man har lätt för något. I alla fall inte hos mig. Nu har jag som tur var bara 12 dagar kvar innan det blir lite roligare så jag får helt enkelt stå ut och få detta klart.
Något som verkligen hänger över mig är tröttheten. Hjärtat i magen ser till att jag sover så lite som möjligt på nätterna och är död om förmiddagarna.. Effektiv är nog jag inte är längre. Nåja, allt rullar i alla fall på bra så jag ska inte klaga och har världen goaste hund som sällskap.
Nu väntar jag på att sotaren ska komma så att jag senare kan åka och veckohandla!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: