Lilla Rara Sara

2012-06-01
14:28:22

Vi två
Lärde mig rätt snabbt att när folk ringer så frågar de direkt hur Oscar mår, har man tur frågar de senare om en själv. Detsamma gäller bilder. Ingen vill väl se mig när man kan få se en bild på en bebis?
Ni har inget val. Är rätt nöjd att det bara är 4kg kvar tills jag är tillbaka på matchvikten. Längtar tills efter sommaren då jag ska tillbaka till gymmet. Fram tills dess är det mina promenader som gäller.
Har funderat på det där med dieter men jag kan inte låta bli att skippa allt det goda (läs min karaktär är urkass), så det får bli att röra på sig mer!
OK, här får ni en bild på godingen.
Tee Zara byxor Lindex och ligger i favoriten från Moster Lisa, babysittern. Den gungar så fint och så kan han se mycket när han ligger i den!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: