Lilla Rara Sara

2012-06-01
14:20:58

Det bästa bebisköpet
Bland det bästa jag vet är att få komma ut på en promenad. Älskar det! Gärna i rask takt. Numer är det inte bara hunden som får följa med ut utan också vagnen med bebis och ibland lyckas jag få med M med.
Emmaljungan är bland det bästa köpet jag gjort, Den funkar överallt! Till och med när M drar med familjen på promenad vid jaktlagets marker. Skumpar det så blir bara Oscar ännu mer nöjd och somnar på studs!
Undrar ni vad det är för kläder Elsa har så är det en kevlarväst. Skyddsväst om ex en gris skulle vilja bråka med henne (eller snarare tvärtom då hon är en ettrig terrier). Västen är kravet för att M ska få ta med henne ut på jakt från min sida, då är jag inte lika orolig  när jag släpper iväg henne..
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: