Lilla Rara Sara

2009-04-30
23:38:33

End off the evening

Kvällen blev sådär vårigt perfekt. Satt på balkongen, grillade och åt god mat, pratade, drack gott. Sedan kom vår gode vän och vi grillade bananer till efterrätt. Oatleyglass och chokladsås till. Gin&Tonic blandades och vi satt där ute och småsnackade.
När det blev för kallt tog jag på mig lite mer kläder och gjorde en till GT haha.

Då vi alla var lite sega efter en intensiv vecka så såg vi film. Kultfilm. Cannonballrun. Tänk om man hade en sån bil som tjejerna där kör med.. Mumma! Provsmakade även Estrellas nya chips Sourcream & Dill. Där har de lyckats! Mina nya favoritchips för de få gånger jag äter det. Jag får vänta tills tidigast nästa vecka då de kommer ut i affärer. Men den som väntar på något gott ;-)


Nu blir det sängen. Tröttheten har smygit sig på mer och mer under kvällen och i morgon blir det upp hyfsat tidigt. En rejäl promenad med karln och hunden vaknas.
Kommentar:
#1: louise

var sourcream och dill god? har aldrig sett den förr ;p..

2009-05-09 @ 22:41:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: