Lilla Rara Sara

2009-04-27
20:07:26

It´s all about that
Nu i efterhand känner jag mig ganska dum som varit igång i ett hela dagen, varit alla till lags, hjälp, fixat och donat. Fick i alla fall lite fixat själv också. Tvätt och bakning. Det märks att jag har lågt järnvärde för jag är helt slut och har egentligen varit det större delen av dagen. Hittade reservtanken med hjälp av Red Bull ;-)
C hade än en gång bakat så när vi alla sågs så dracks det the och åts kanellängd. Mumma!

NU blir det fika med karln framför tv innan vi går i säng. Uppe med pannlampan som vanligt igen i morgon.
I morgon blir det sjukhuset hela dagen och på hemvägen ska jag se om jag hinner inom Nova Lund och Spirit där. Är lite sugen på en Odd Molly klänning till bröllopet. Dock verkar det som både mamsen och syster mini kommer köra på Odd molly med, märks att vi e släkt!
Kommentar:
#1: Pia

Ja du får ta det lugnt och vara rädd om dig. Nyfiken på vem ska gifta sig

2009-04-29 @ 11:54:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: