Lilla Rara Sara

2009-04-20
21:06:44

Känner du igen den R?
Efter kursen idag så cyklade jag inom Egoo och köpte mig min första tunika. Givetvis skulle den på direk när jag kom hem och då jag är rikigt ovan vid lösa plagg så har jag fastnat i ALLT!

Cykelsadlen när jag skulle hoppa av cyklen, kökshandagen när jag skulle gå ifrån köksbänken...

Är inte alls mycket för just tunikor i vanliga fall.
Det är sådant man döljer en gravidmage med (om man nu fått för sig att dölja något sådant fint). Kanske bättre ord med, det är i en tunika en gravid mage får plats. För tunikor har en tendens att vara Stora. 
Nåja lite svängrum för magen är det i alla fall och det kan inte skada att ha ett sådan plagg i garderoben ;-)
Sen är det ju inne med haha! Och tunikan är fin! Och grymt skön! Snygg med ett bälte i midjan till sen också så den markeras.
Nog tjatat om den. Lite ovant bara..

Karln hade rosor med sig hem idag och efter middagen följde jag med honom på cykel till hans träningen och cyklade sen vidare till Maxi. Ingredienser till bröd skulle inhandlas. Bikarbonat, Rågsikt m.m..
Fick tidigare idag recept av C på bröd som skall testas. Blir kvällsfika med gott pålägg när Ballar av Stål går på tv.





ps. Köp skorna så är vi kvitt ;-)
Kommentarer:
#1: Pia

Jätte söt tunika

2009-04-21 @ 08:45:03
#2: Anonym

Jag känner igen tunikan och den är riktigt snygg på dig! Och jag funderar väldigt mycket på skorna men de får vänta tills efter den 25:e!

R

2009-04-21 @ 14:00:58
#3: Sara

R: Jaa men jag har ett bälte i midjan än så länge är inte van vid pösiga plagg men älskar detta

tror det blir den rosa-vita med senare eller den rutiga..

gillar hela affären!

2009-04-21 @ 14:03:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: