Lilla Rara Sara

2009-04-16
21:44:50

Man kan ju inte göra allt

Har varit på Motormässan i Malmö där det varit VIP/pressvisning för nya Ferrari California. Riktigt trevligt. Den vanliga mässan var öppen under en del av tiden men speciellt inbjudna fick komma in bakom de röda repen och mingla bland Ferrari och Maseratibilar, dricka champange och äta från en urgod buffé.
De serverade champange och ett gott rödvin som jag föredrog är ingen fantast av skumpa. Buffén var italiensk och grymt god, sedan gick några tjejer runt och serverade chokladpraliner. Mumma! Allt mitt bland bilarna medans en sångare gick och sjöng bland oss.
Bilarna är verkligen något speciellt och ingen kan väl säga emot när jag säger att det är något speciellt när man startar en Ferrari? Sen är det också något speciellt att åka i en, när föraren verkligen kan köra bil!
Maserati kan jag en uttala mig om då jag aldrig åkt en men alldeldes för många med pengar köper bilar de inte kan behärska..

Tackar svärfar för att jag fick möjligheten att åka ner för lite god mat och vin. Du missade verkligen något men jag däremot hade rikigt trevligt ;-)
Bilder blev det inte alls som jag planerat. Kameran glömdes bort i väskan när vinet kom fram och jag hade full upp på att titta på bilar haha!
Jag som har som regel att aldrig dricka på en vardag... Vilken karaktär!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: