Lilla Rara Sara

2009-04-09
11:05:22

Med båda klackarna på jorden

Igår var det så fint väder att efter vi ätit middag på balkongen så stack vi iväg med med F så jag fick fotografera lite bilar. Det kommer bli en del bilar den närmsta tiden, Elmia i helgen och nästa vecka ska jag på ett event där den nya Ferrari California skall presenteras.
Då får kameran hänga med!

Sen hoppas jag kunna följa med på någon kvällsträning på Ring Knutstorp när Karln, svärfar och grabbarna skall köra med sina racebilar. Åka med i nån av bilarna har svärfar lovat att jag ska få göra i maj, bara jag mår bra tills dess...
Det är inte alla dagar man får åka med nån som kört som proffs för Renault. Den gamla han kan!

Nu blir det däremot en racerunda med dammsugaren sedan ska jag vila igen.. Läkaren ringde nyss med tråkiga nyheter och bad mig at vila.
Kanske om tid finns så blir det cykelköp idag (jag vet att det är ett jävla tjat om den förbannade cyklen men den är fin!)

Kommentarer:
#1: Emma

gud vad härlig och söt bild på dig!! :D

2009-04-09 @ 11:48:26

åh vilken vårig bild! hej från bangkok.

2009-04-09 @ 13:30:46
#3: Anonym

tack:) Glad påsk:) kram

2009-04-09 @ 14:47:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: