Lilla Rara Sara

2009-04-27
10:14:52

Med pannlampan inne i ekorrhjulet
Redan kvart i sju i morse försökte jag logga in på Blogg.se men lyckades inte. Hade satt mig på kontoret med en kopp rött the och tänkt blogga men nooo!

Var uppe med pannlampan i morse som Matte brukar säga. Kvart över sex var jag redan påklädd, fixad och hade ätit en lugn och lång frukost. Tredje maskinen tvätt är snart klar och jag har redan cyklat till Maxi och handlat. Har ringt och fixat med sjukhuset och hundvakt. Kommer blir på sjukhuset hela dagen i morgon segt men jag kommer bli pigg i alla fall :-)

Nu är det stora dilemmat för mig om jag ska baka kanelbullar innan kursen börjar efter lunch eller om jag ska ta det lite lugnt...
Har i alla fall en stor kopp the framför mig igen och ett samtal med killkompisen som gått o blivit STCCmeck på gamla dar :-)
Fast det kanske jag kan återuppta medans degen jäser?
Kommentar:
#1: Maria

Å vilka fina rosor=)

allt bra med dig?

Kram

2009-04-27 @ 13:34:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: