Lilla Rara Sara

2009-04-10
12:14:13

My new thing
Upptäckte igår att det var en enorm frihet att cykla. Kunna ta mig från en plats till en annan utan att det gör ont och utan att vara lat och ta bil eller buss.
Efter en god middag på balkogen så följde karln med mig och ut cykla på cyklen som han hämtat hem åt mig. En svart Skeppshult :-) 
Kan tilläggas att jag knappt cyklat sedan jag blev sjuk med lederna 1999 så är rätt osäker samt att jag svänger likt en finlandsfärja!
Kul var det och just att känna att jag rörde på mig utan smärta var underbart!

Så idag blevde en cykelrunda all by myself till Maxi på Berga för inhandling av middagsmat till i morgon.

NU däremot blir det lunchgrillning!

Kommentarer:
#1: Pia

Grattis till nya cykreln då? Det är ju en bit till Berga att cykla men det gick ju bra

2009-04-10 @ 12:26:55
#2: veoronica

shit vad jag saknar idg

2009-04-13 @ 21:08:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: