Lilla Rara Sara

2009-04-08
16:55:47

Småsakerna

Jag älskar att gå och handla mat, det är nog för att jag aldrig följt med mamma och papappa och handla när jag var liten. Lite svårt att storhandla om man redan har en affär liksom...
Gillar att gå  bland frukten och grönsakerna och plocka på mig fina råvaror. Hellre lite bra råvaror än massa skit. Bra för kroppen med (om man bortser från korven på bilden haha).
Årets sista semlor köptes hem från konditoriet med, världens bästa bästis kom ju förbi och höll mig lite sällskap på balkongen där vi hade nästan 18 grader varmt!

Ett gäng tulpaner fick också följa med hem, piggar upp så mycket och det har behövts efter ett par jobbiga dagar..

Nu ska jag strax till cykelaffären igen med sambon i släptåg och kika på cyklen sedan väntar middag!
Innan dess ska jag försöka hinna renskriva allt jag skrivit idag...
Kommentarer:
#1: Anonym

De där semlorna var goda och färgen i mitt ansikte fortsätter att stiga!

2009-04-08 @ 17:12:48
#2: Anonym

glömde att säga innan idag att vasen är snygg! R

2009-04-08 @ 19:35:48
#3: Leonard

Hallå :D Hur är det? Gjort idag då?

Har skrivit ett inlägg nu igen, har även en liten poll på bloggen! Läs gärna! :)



Ha en trevlig kväll! :)

Leonard

2009-04-08 @ 21:05:18

sv: Det stämmer att han gick i 1an när vi gick i 2an, men han slutade eftersom han fick ett jobb under sommaruppehållet..

Jaha, så vad ska du hitta på i påsk? ska du ut någonting eller blir det hemmamys?



Vad härligt det är med blommor :) Jättefina!

2009-04-08 @ 21:27:34
#5: Linda

Tack vännen, skulle sitta fint, kan ju se i nästa vecka om vi kan ventilera av oss lite? Finns här för dig med men de hoppas jag du vet!

Min lägenhet är på Hälsovägen!!! Dom de renoverar nu! Puss puss

2009-04-08 @ 22:13:54

sv: okej, skönt att komma iväg ett tag!

För min del blir det fest hela helgen, jag känner egentligen bara för att vara hemma och ta det lugnt.. men ibland får man ju offra sig :)

2009-04-09 @ 00:23:33
#7: -

vad har du för kamera? riktigt fina bilder tar du!

2009-04-11 @ 19:43:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: