Lilla Rara Sara

2009-04-07
09:03:42

Some days are diffrent
Är så glad att vår balkong kommit i ordning nu. Har även fixat  till kärleksörten som står där men mer blommor tror jag inte det kommer bli, eller jag har inte bestämt mig ännu.
Efter att ha pluggat några timmar i går så la jag mig på balkongen i en av våra två solstolar och sov en stund och pratade i telefon. Tror att det även blir frukost där ute nu om en stund innan mamma kommer och hämtar mig och vi ska åka och köpa massor av choklad. Årlig utlykt :-)

Helgen som varit har innehållt blandade känslor. Karma skulle väl de som tror på sånt kalla det och le..
I lördags hade Svärmor en jättetrevlig middag med god mat och massa kaffe (fast i slutändan så var det bara hon och jag som sprang mellan Nespressomaskinen och matsalen.. Träffade E&H och deras två urgulliga barn. Lille J var hur go som helst och Lilla M så söt. Men det är liksom skönt med den lilla stunden med dem. Känner att jag inte alls vill ha barn själv. Inte nu i alla fall och jag vill allra minst stressa in i något. Finns så mycket annat och göra och hinna med. Barn är jättehärliga och goa men som det är nu så har jag inga problem med tanken på att aldrig skaffa barn heller...
Efter middagen i lördags så umgicks vi med M som vanlig :-)
Söndagen vill jag knappt minnas, jaag vet inte ens om jag ser fram emot påsken längre.

Neeej.. frukost nu.Ute!
Kommentar:
#1: Pia

Balkongen låter mysig ingen bild???

Så du har börjat plugga lite?? nyfiken

2009-04-07 @ 11:34:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: