Lilla Rara Sara

2009-04-26
20:56:33

Sunday evening
Så var helgen till ända, var gräsänka då karln var på galej med grabbgänget.
Syster Mini tog tillfället i akt och sovde över, såg på tjejfilm, åt Ben&Jerry och mös i fredags. Lördagförmiddag så fick vi ut och fotograferade och mötte sedan Nina som vi gick ner till stan med. Syster gjorde sina inköp, i form av väska. Nina inköpte sitt vanliga Tania vin (du e så söt snäckan!) och jag impulsköpte ett nytt flätat skärp från Angelo på Zebra samt ett doftljus från DAY. Luktar mys!
Vi fikade också på nya Waynes på Rådhustorget. Så himla mycket mysigare än det på Stortorget, en fantastisk uteserveringe har de! Drack en underbar Lemonade och tog en törkeysandwich!

Under kvällen blev det fest här hemma med tjejerna. Drack massa vin ochCosmopolitans. Sen blev det Helsing och Telegrafen.

Vaknade halv sju i morse av att Elsa låg tätt intill mig. Hade en sådan morgon jag sällan har numer. Där man ligger och drar sig, tittar på tv i sängen och bara chill. Promenerade med Nina (så härligt att vi är grannar nu!) och köpte mat på Aldas och mötte upp Emma utanför mig igen. Hon skulle hämta det halva bohag hon lämnat hemma hos mig igår.
Solade därefter på balkongen en timme och bakade kavring till i morgon bitti.

Nu ikväll har det blivit en massa telefonsamtal hit och dit och fix med möhippa. Gossip Girl och längtan efter karln. Om nån timme kommer han hem.
Vi är vana att vara ifrån varandra en del så det där med att vara ensam en del är helt ok. Men just den där sista dagen är jobbig, då längtar jag något fruktansvärt mycket efter honom. Inser när vi är ifrån varandra hur mycket jag älskade denna människa. Hur rätt allt känns. Vilken tur jag har som hittat honom!


Elsa aka Bodyguard när karl är väck. Börjar bli lite frustrerande att hon är så vaktig när han är borta och till och med ska med mig in på toa.. Men hon är väl rädd att jag med ska lämna henne sötnosen.


Jag i mina smartisglajjos och nya bältet.
Kommentar:
#1: Nina

Tack för en supermysig lördag hjärtat! Hela dagen va skitmys och att börja dagen som vi gjorde. Sånt är mysfaktor 1000!

Och du är lika söt gumman, när vi stod på zebra och du bara: eeeh detta ljuset vill jag ha... eller nää, detta vill jag nog ha.. ;)

Lite beslutsångest?! :-D

Skönt att mannen är hemma igen?

Pussar <3

2009-04-27 @ 10:46:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: