Lilla Rara Sara

2009-04-17
12:52:49

TGIF!

Fick uppleva hemsk mensvärk under morgonen och hade stora tankar på att stanna i sängen hela dagen.
Kom efter en halvimme eller två på andra tankar och fick utan större svårigheter med mig bästisen ut på promenad. Ett stopp på Espresso House i Norra Hamnen för Frapino köp blev det innan vi gick vidare. En espresso i och lite choklad så var Frapinosarna som gjorda för oss!
Var ute i näsan 2 timmar, gick i solen och det var så skönt!

Eva Karin ringde och gav besked att jag nu kan börja med min nya medicin. No more Miss Pain för me! Kommer räkna dagarna tills jag får åka ner till sjukhuset och få påbörja det! Nu däremot blir det en liten cykeltur och sedan vila vila vila! 

Annars? Helg och det ska bli så skönt! Ska bara ta det lugnt. Läsa, sola, äta gott! Vad ska ni göra?

Filippa K från topp till tå.
Skärp från MQ, sunshine.


Jättekul med alla nya läsare! MEN ni får gärna skrivas något så man får lite gehör...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: