Lilla Rara Sara

2009-04-07
16:26:07

This is the day [edit]
Trodde aldrig att jag skulle känna sådan här smärta igen. Nog för att jag har ledvärk och har ständig ledvärk men så tar jag också smärtstillande som lindrar.. Men att sluta med dessa i väntan på ny medicin.. Jag hade glömt hur riktig smärta var... Känns inte som mycket kan hjälpa just nu. En sömntablett kanske?

Skämt o sido..
Har farit runt med mamma idag. Köpt choklad, handlat mat och även kikat på en ny cykel till mig. Den jag har nu fick jag  när jag gick i femman.. Nog för att jag kan cykla på den fortfarande (har ju inte växt så fasligt mycket, kortis som man är..) men känner att jag vill ha en uppdatering...
Men vi får se hur jag gör, finns så mycket annat jag med vill köpa.. nya skor, kläder (som alltid haha), plånbok m.m

Längtar i alla fall till helgen nu.. Förlovningsdag ena dagen, hotellnatt den andra och massa mys. De sa visst att det är påsk med...


Har satt mig i soffan med fötterna på divanen, en kudde under benen och dricker onyttigt. Datorn i knät middagen i magen och D.H på tv ikväll. Nice!

Har funderat på vart jag ska lägga alla kläder jag stuvat under, som jag inte använder mer. Sälja kanske?Ge till Mini?
Kommentarer:
#1: Emma

saknar dig honey! Vi måste ses i veckan, jag har ju lov! :D <3

2009-04-07 @ 16:56:45
#2: Helena

Du kanske skulle vara intresserad av min fotoblogg?

2009-04-07 @ 17:36:42

sv: Nemnen hej Sara! Jo tack allt är fint, pluggar till undersköterska inne i stan. Hur är det själv då?

Vad kul att du bloggar :)

2009-04-07 @ 20:03:41

sv: Okej men det är ändå härligt på ett sätt att vara sjukskriven och få ägna sig helt till sig själv :) kommer ju ihåg att du har samma "sjuka" som min pappa.. Jaså, men ska du plugga på sundsgården då? eller du kanske ska in på universitet?

2009-04-07 @ 20:22:38

sv: usch vad jobbigt :( hoppas det blir bättre när du fått den nya medicinen..

Jag var ute på sundsgården förra veckan och kollade, vilken nostalgi! Man saknar det, men vill inte direkt tillbaka. Kanske blir det 50+ linjen senare! haha.

Jag läser på victum - kompetensutveckling, det ligger på söderpunkten. Smidigt som fasiken, 1 års utbildning med 4 månaders praktik och sen är man klar undersköterska. Har även sökt in till sjuksköterska och röntgensjuksköterska till höst så man får ju se om man ska jobba eller plugga till hösten :)

Vad är det du ska läsa på lernia då?



Jag använder tyvärr inte msn så jag kan inte lägga till dig...

2009-04-07 @ 20:41:41
#6: Nina

Åh.. I love you to honey. Klart att jag har tid för dig nästa vecka.. I promise.. ;)

Pussar

2009-04-07 @ 20:47:57

sv: Jo det har varit jättekul, är inne i slutet nu!

Jag umgås mycket med jennifer och jonas träffar jag ibland.. men annars är det ingen så, lite tråkigt tycker jag.

Själv?

Jaha där ser man, då kommer vi båda vara i vården ju. Jag vet att de finns mycket jobb för läkarsekreterare så då finns det säkert för sjukvårdsadministratör också :)

Vad gör du annars då? Du bor kvar i stan och så?

2009-04-08 @ 11:52:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: