Lilla Rara Sara

2009-04-18
15:15:50

Rut m.fl?

Fredagen var lugn som långfil. Krängde för första gången på år och dar en chipspåse all by myself! Hyrde filmer med karln och bara tog de lugnt. Kan berätta utan att säga för mycket att det har hänt väldigt mycket på sistone, speciellt igår och vi var båda helt slut i huvudena.

Vaknade redan vid åtta och låg och läste en timme innan mina tankar tog över och jag slocknade av utmattning i hjärnan typ... Gick upp långt senare och gick ner en runda på stan i jakt på ballerina skor. Mötte upp bästisen som fick agera smakråd :-) Gör allid bra köp i hennes närvaro haha!
Blev ett par bruna från Vagabond. Brunt är mitt svarta!

Bästisen hade för övrigt köpt en jättesöt tunika/blus från märket Rut m.fl. Vet någon här om man kan köpa kläder från det märket på någon webshop?
Jättekul att det börjat säljas lite här i stan i alla fall men hade varit kul o se om det fann någon webshop som hade mer!



Hoyan som hade knoppar som liknade porslin har börjar blomma!

Nu blir de en cykeltur till MAXI innan jag lägger mig på balkongen!

Kommentarer:
#1: Anonym

Jag tror att jag vill ha skorna i svart, men det är nog inte så smart att köpa dem i svart med tanke på hur ofta vi träffas! Det är jobbigt att vi har så lika smak ibland!

R

2009-04-19 @ 08:47:03
#2: Linda

Vad fina skorna du skaffat var! =) Ska nog ut på sko jakt jag med när lönen kommer!! Puss

2009-04-19 @ 17:58:29

Förstår inte varför inte rut finns i Malmö eller i HBG.. Dem har riktigt bra kläder! Ha en härlig måndag!

2009-04-20 @ 11:28:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: