Lilla Rara Sara

2009-04-16
09:16:30

Bara bara Torsdag
Sitter med en kopp Finezzo, läser Afonbladet på nätet och lyssnar på radio. Ska strax gå en lång runda med Elsa innan jag ska ta tag i tvätten. Vika tvätt. Urtråkig...
Försöker komma på saker jag kan göra i stället, för att skjuta fram tvätten. Då blir de bara mer stress så får skylla mig själv. Men det är roligare!

Bästisen hade biscotti med sig hem tilll mig igår, satt och solade på balkongen efter min kurs. Pratade om ditten och datten och löste världsproblemen som vanligt. Sverige/Världen/whatever hade varit sååå mycket bättre om vi fått bestämma haha!
(Och L om du läser detta, vi får se till att lösa en öl/fika/whaever snart alla tre! Kan även tillägga att alla mina blommor mår förträffligt!)

När hon gått grillade jag lax, koka ris och fixa en urgod sås med soltorkade tomater i till karln och mig. Följde sedan med honom på sin träning. Första gången jag suttit som flickvän och glott på när karln tränat. Kändes lite töntigt att sitta där men det var i alla fall intressant och se är de slogs :-)
Innan dess, långt tidigare på dagen förvånade jag mig själv. Sa till på skarpen, kritiserade, sa förslag till förbättring och fick någon att ursäkta sig. Har nog aldrig hänt att jag varit den som gjort det. Inför så många...


Nej! Nu måste jag se till att allt blir klart ,halv elva är de fika med tjejerna och ikväll är det pressvisning för nya Ferrarin och vi är inbjudna. Däremellan kommer allt vara i dimma av panodil, plugg och lillasystern.

Då blogg.se strular med bilderna idag så blir det inga bilder...
Kommentar:
#1: Pia

Då är kanske mitt ex också på visningen. Han äger ju en Ferrari

2009-04-16 @ 09:56:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: