Lilla Rara Sara

2009-04-13
21:58:08

Min Påsk
Tänkte avsluta dagen med att föra över bilderna från helgen samt kika på dem i datorn...

Har haft en underbar påsk som jag kommer leva på länge. Överraskades redan i fredags när jag kom hem, på sängen låg några outfits som karln val ut tillsammans med söta  Emma. Tog på mig en utav dem fick order om att sminka och fixa håret och sätta mig i en taxi som väntade utanför huset. Åkte ner till en underbar liten italiensk restaurang i stan där vi åt en 4rätters middag och drack massa rödvin. Urmysig förlovningsdag!
Sen kom M och Bulan hem till oss och drack lite öl innan de drog med oss ut på race.

Under lördagen hann jag med en fika med tjejerna och en runda inom systembolaget för lite Coronas innan de var dags för att laga middag. Kalops med potatismos och sötpotatis. Långkok med andra ord och jag spenderade stor tid på balkongen med Stieg Larssons Luftslottet som sprängdes
Åt middagen på balkongen med en kall corona innan vi såg Red Baron på dvd med Matte och åt godis.

Igår och idag har mestadels spenderats på hotellrummet. Massa mys, champange, coronas, bad, god mat, tryfflar. Ett stort rum med bad och stora fönster mot sjön hade vi fått. En riktigt härlig utsikt, speciellt när det blev mörkt och all belysning  tändes..
Tidigare igår var vi på bilmässan på Elmia uppe i Jönköping innan vi drog oss mot hotellet.. Riktigt kul och tog massor av bilder. 2009års trend verkar vara vita fälgar... 

Kom hem till Helsinborg för några timmar sedan och har hunnit äta glass med M, Bulan och några killar till nere på gröningen. Pecannötkolaglass. Mumma!




Tycker Loaded (mitten) är så jäkla snygg! Mer bilder lär ni nog få se de närmsta dagarna :-P
Kommentar:
#1: Emma

Grattis igen! :D love you

2009-04-14 @ 21:19:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: