Lilla Rara Sara

2009-04-03
10:29:54

Small things
Trodde att det skulle vara svårt att komma upp i morse.
Middag igår hos svärföräldrarna för att fira svärmor. Ett antal koppar nespresso kaffe som vanlig när vi träffas. Denna gång indroducerade vi även svågern i nespresson, kapslarna och dess härliga smaker.
Drack slut på all hennes koffeinfria (bara jag som dricker det haha) så funderar på att ta med mig några egna nästa gång. Koffeinfritt är bäst på kvällen.

Upp kom jag iaf (och det relativt lätt om man bortser från snozzningen som varade nästan en timme), åt gröt till frukost och hade jordgubbar från mormors trädgårdsland på. Tränade 45 min och gav mig ut på en powerwalk även den på 45 min.
Gjorde misstaget att fråga om min vikt när de vägde mig på sjukhuset i onsdags. Givetvis har jag nu hängt upp mig på vikten, trots att mitt BMI ligger på 19,7.
Jag tycker inte att jag är tjock eller så.. Det är bara att jag vill ha en annan siffra som min vikt.. Förstår ni?

NU blir det lite fix här hemma innan det är dags att för en stund åka norrut i Skåne.

Elsa tar sin förmiddagslur efter powerwalken



skjorta från hm och jeans från True Religion
Kommentarer:
#1: Pia

Hon ser trött ut vovven hihihi Powerwalkar hon oxå?

2009-04-04 @ 09:09:19
#2: Anonym

Snart kan vi börja med morgonpromenaderna igen!!! R

2009-04-04 @ 09:12:41
#3: sandrs

Vad har du gjort en underbar dag som denna då?? puss <3

2009-04-04 @ 18:40:15
#4: Josefine

Hejsan :)

Jag är en av de nominerade till att ha chans att bli veckans blogg hos

" Leonora - http://magiskaminnen.blogg.se/ "



Skulle bli jätte glad om du ville rösta på mig.

Tack på förhand . :)♥

2009-04-04 @ 21:46:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: