Lilla Rara Sara

2009-04-30
13:38:07

VALBORG!
Har inte reflekterat så mycket över att det är Valborg idag. Allt har bara flytit på som vanligt. Häcken full med andra ord..
Jag har aldrig varit nån som festat mycket under valborg, tycker mest blir kaos då så det är väl därför jag inte lagt så mycket tankar på just denna dagen.
Ikväll blir det god mat och ett gott vin. Vi ska dricka vitt och grilla fisk, karln och jag. Fira att veckan är över och att vi har en lång helg framför oss.

Ser fram emot helgen och allt vad den kommer att innebära. Har några härliga men hektiska dagar bakom mig så det ska bli skönt att kunna umgås med vänner ute i solen under helgen.
Ska även ta och lägga ut bilder i dagarna på vad som hänt på sistone. Har bland annat varit hos min hovflorist (du är så Söt Kisen!) och fått med mig hem massa blommor och växter!

Hoppas ni får det trevligt ikväll vad ni än skall göra!


Och så RIKTIGT längtar jag till sommaren nu! Juni, Juli Augusti. Bröllop, Examen, Stockholm, Båstad och Gotland
Kommentar:
#1: Anonym

tror män gillar bilar mer också haha

2009-04-30 @ 15:30:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: