Lilla Rara Sara

2009-08-07
10:09:24

Anastasia (uppdaterad)

Jag har nog aldrig längtat efter helgerna som jag gör nu. Även om det är en del allvar i dagen innan jag kan kalla det helg så fick jag mig en rejäl sovmorgon. Riktigt skönt då det blev sent igår.
Efter att ha duschat, röjt lite i köket och druckit mitt morgon kaffe sitter jag här och är irriterad över att jag inte kan ladda upp bilder på blogg.se. Varför har det strulat så himla mycket på sistone?

Glömde helt bort igår att jag köpt en liten burk med Kusmi Tea när jag var påväg till jobb. Bara namnet på sorten jag valde fick mig att tänka på tunga gardiner, skor, klänningar..
"Russian blend of China and Ceylon tea with natural scents of bergamot, lemon, lime and orange blossom."
Tänker alltid på två av mina bästa vänner jag när jag har att göra med Tea. Helt oberoende av varandra så för de ett lugn över mig A och V

Nej det är väl dags att börja göra salladen i köket tills ivkäll så dressingen får stå till sig lite...
Bilder kommer kanske sen.. När bogg.se vill...

Kommentarer:
#1: veronica

men jag är så känslig nuförtiden av ngn konstig anledning så nu sitter jag här på lunchen på jobbet, på kontoret och gråter. saknar dig!

2009-08-07 @ 14:17:06
#2: bea

åh, vad har du köpt det tet?

2009-08-07 @ 22:16:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: