Lilla Rara Sara

2009-08-28
11:19:10

En kärlekssaga


Nya favorit jeansen från Donup. Klänningen från i morse blev en tee. Stövletter bianco, bälte och klocka Burberry. Efva Attling smycke och pärlörhänge, kärleksgåvor från kärleken.

Är helt lost i mina Donup jeans. Försöker ha som regel att inte ha jeans på lediga dagar. Det tillhör "jobbuniformen" då ingen hud skall visas och man ska se casual ut. Men ändå tar jag på mig dem, älskar dem. Köpte dem på Lita i Ängelholm på 70% rea. Det gör ju hela saken mycket bättre. Är inte mycket till övers för poppiga jeans där bakfickorna är halvvägs nedanför rumpan men dessa I like!
Märker dock att de redan börjar bli lite för stora pga viktnedgång. Måste fixas. Bygga muskler eller något! Lära mig att knäcka pennor med fingrarna och sånt...
Jag som skulle ha kjol på mig.. Chans att visa lite hud på axlar fick jag i alla fall!

Ser ni min fina solbränna? Jämn som satan. Den finns inte. Blekfis. Inte för att jag gillar att sola men jag brukar få lite färg under somamren när jag vistas i solen. Vistats i solen är vad jag inte gjort denna sommaren. Värmen och solen är inte  mina ärrs bästa vän under läckingen men nästa sommar, om tid finnes då ska jag bli brun!
Kommentarer:

oj jisses vad snygg du är!



haha ja samma här angående shopaholic. Första halvan av första boken var såååå seeeg och amn blir ju förbannad. Andra halvan är lite bättre.

Sen läste jag bok nummer två och då har hon inte lärt sig ett skit och då blir man liksom " men hallå hur jävla dum är du?" plus att det är så överarbetad text hela tiden..sen läste jag ändå trean..samma sak där..haha

2009-08-28 @ 11:37:33

en shopaholics bekännerlse

...i new york

..säger ja

..får en syster

..i väntans tider



5 böcker. har itne läst den senaste än dock.

2009-08-28 @ 11:45:04
#3: Diana

fin blogg du har :)Kolla gärna in min också ^^

2009-08-28 @ 20:04:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: