Lilla Rara Sara

2009-08-03
15:22:50

Punktform

Har den senaste tiden nästan glömt bort datorn där hemma. Trots att vi har en ny fin iMac inne på kontoret som bara väntar på att användas mer.. Det blir lite facebook och mailen och sen vill man göra annat. Bloggen har helt enkelt glömts bort!

  • Dagarna bara rinner iväg, stormtrivs på nya arbetsplatsen och kamraterna där. Gillar inte pendlingen med buss/tåg men det får gå tills vidare, är det kul så är det
  • Återgick till en mer naturlig hårfärg tack vare min gulliga frisör och namne för två veckor sedan och denna veckan ska hon klippa mig så det ser lite fräschare ut :-)
  • Känns som jag shoppat upp ett mindre lands BNP på sistone men gud så fina grejor. Hösten är räddad i form av fina plagg och stövlar/boots. Bara en eller två tunikor från Day och Odd Molly så är det helt klart
  • Haft besök av två godingar från Karlshamn. Festat och shottat fernert (eller vad de nu heter) med kreti och pleti
  • Lärt känna en helgo tjej och en kille som hatar mig (men det är ömsesidigt ;-), är glad att de kommit in i bekantskapskretsen och att det klaffat så bra.
  • Druckit öl och umgåtts

Ätit gott, sovit gott men haft alldeldes för lite fritid för att göra allt jag velat. Känns som att allt jag gjort när jag varit ledig är städat och shoppat. Inte pjåkigt det heller men lite mer tid för kameran hade uppskattats. Men då behövs mer ork.

Kommentarer:
#1: kit

vad kul att äntligen hitta dig! ;) hehe! Skulle också hälsa från Dennis att han hatar inte dig jättemycket utan bara lite ibland! ;P Vill också säga att det är megakul att ha lärt känna er med =)

2009-08-03 @ 22:21:18
#2: kit

Nej, egentligen inte.. han är precis som en bebis ;) tihi!!

2009-08-03 @ 22:27:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: