Lilla Rara Sara

2009-08-10
21:10:50

Resume
Har en helt underbar helg bakom mig och känner gruset i ögonen..
Romantisk middag, familjemiddag och vänner är lite... Igår efter en runda i Skanör med goda vänner så stannade vi till på Nova Lund där jag fick ett par turkosa pumps från Bianco av karln. Efter att killarna fått leka av dig bland stora grushögar och diken med Mercajeepen så hämta vi hunden och köpte pizza från La Pizza, köpte massa godis och såg en kul film innan Luffy ville bli hämtad av de sina :-)

På onsdag ska vi alla träffa hundcoachen!

Måndag... Spendera massa tid i bilköer på E6:an. Akademi Kliniken en liten stund och så vidare till Kisen. Pratade och tittade på krukor innan det var dags för mig att köra till jobb. Jag får frid där av nån skum anledning. Kul är det också. Huvudsaken.
En maskin tvätt och en fika med vän. Ätit middag och kommit fram till att jag får det knepigt att bädda sängen med nya lakan utan Karln. Får fortfarande inte göra allt jag vill pga stygnen... På nått sätt får det  gå. Karln jobbar över i Malmö och lär inte komma hem förrens jag sover...
I morgon har jag min sovmorgon. Då ska jag fila ner mina naglar och baka. Inte samtidigt då...
Kommentarer:
#1: Leonard

Hej! Nu är jag tillbaka i Sverige, efter en jätterolig semester i Tyskland och Italien! Läs gärna mitt senaste inlägg! :)



Ha det så bra!

Leonard

2009-08-10 @ 23:12:41
#2: Kit

Hejsan! Vad sa dom i malmö igår? Hon gjorde ingenting eller? Tack för en mysig helg =) Vi ses imorgon.. =)

2009-08-11 @ 20:32:23
#3: kit

Vad menas med "inte stressa" då? Får du jobba som vanligt och så?

Aja.. vi får väl se helt enkelt! :P



Ja, det ska bli så himla spännande och se hur hon jobbar! =) tycker sånt är häftigt! Hehe..



Ses imorgon!

2009-08-11 @ 21:11:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: