Lilla Rara Sara

2009-08-06
22:35:35

Thank you for tonight
Efter några riktiga blondinryck på sistone så är det inte direkt oväntat att jag dödstrött gör en espresso till mig när jag egentligen borde lägga mig och sova...


Började dagen med antibiotika, åkte till ett gäng skumma typer och när jag var klar där så stack K och jag och fika. Roade oss enkelt några timmar och jag han hitta en ny tröja innan vi åkte till våra karlar som hade fullt upp.
Nu måste det bli bingen! Är ju en dag i morgon också, fredag. Helg. God mat. Lugn ro. Har större lust med en runda på krogen men doktorn hra ordinerat annat.. Funny funny. Får försöka med lite kvalitets tid med karln istället inte så ofta numer man ses när man är pigg...
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: