Lilla Rara Sara

2009-08-05
07:16:13

These Boots are made for walking

Inhandla dessa stövlar i den lilla Zebra butiken i Helsingborg helgen som gått. Fastnade för dem direkt och då är det bara att slå till. Annars kommer man ångra sig och då kan de vara slut. 
mjus står det att den heter. Har ingen vidare koll på märken men fina är de!

Har redan börjat använda den under mina lediga dagar då jag kan ha kort kjol.
Idag däremot blir det långbyxor och långärmat, dvs jobb. Sen ska namne klippa mitt hår, får se om jag vågar lugg eller ej...

Kommentarer:
#1: Anna

Jätte fina skor Sara. Bra val. Dags för en fika snart?

2009-08-05 @ 08:13:47
#2: kit

Yeah! ;) hehe

Jodå, det går.. jag tar mig framåt i veckorna här! Snart bara en månad kvar. :P hehe

2009-08-05 @ 15:37:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: