Lilla Rara Sara

2009-08-25
15:10:39

Tokigt!
Befinner mig i ett utmattande lyckorus. Härligt värre. Ska äntligen få börja med träning efter operationen och har flera projekt på gång, ständigt utmattad och oftast glad. Har varit av med rösten hela helgen och grabbarna har kallat mig Simon.  Borde inte pratat så mycket som jag gjorde men det är så svårt att vara tyst i rätt sällskap!!!

Kameran används alltmer sällan, saknar den. Vill jobba med den mer. Orkar inte, hinner inte prioriterar den inte. Tog med den till Ferrariträffen i lörsdags med svärfar. That´s it. Bloggbilder är inte kul längre. Vill bli bättre på det. Älskar att kolla in modebloggar och inspireras. Har hittat några nya favoriter!
Känner att jag själv utvecklats lite på sistone så kanske borde visa upp det?

Nu blir det en kopp kaffe. Mitt vatten. Ikväll tillagas det fisk med lime och massa grönsaker. Förhoppningsvis lite jobb också framför datorn. Älskar mitt liv!

Men mest av allt längtar jag tills i morgon. Mötte och kanske träning!
Kommentarer:

Tittar in och önskar dig en fortsatt fin Tisdag :)

2009-08-25 @ 15:27:12
#2: Fia

Svar: Haha, va bra ^_^

2009-08-25 @ 16:20:55
#3: Emma

heej! tack :D ja gör det!

Nä, det tycker jag inte! Iadg var det ju 26 ° ute, skitvarmt :p

2009-08-27 @ 21:55:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: