Lilla Rara Sara

2009-08-12
13:14:00

Lila!

Det blir en sunkig mobilbild då kameran inte får hänga med till jobb. Egentligen inte mobiler heller. Bara på vissa platser.

Gråa Dunop jeans och min nya mörklila tunika från Day fick det bli. Endast löst sittande plagg dessa dagar. Blir lite knepigt då jag mest har tighta tröjor och tee´s men får lösa det med de få tunikorm väskar och skjortor jag har. Fiffig och påhittig får man vara i dessa tider!

Har beslutat mig för att ha köpstopp ett tar framöver. Från och med i morgon. Av den enkla anledningen att jag har för mycket. Måste lära mig att uppskatta allt i min garderob innan jag köper in nytt. Snart dags att rensa bort sommarplaggen för att få mer space och överblick på höst/vintergarderoben.
Hade ett sådant snack med en av mina manliga kollegor idag. Kläder. Man har alldeldes för mycket kläder och använder kanske 25% av dem. Så är det. Mycket fint har man men man faller lätt in i slentrian och använder samma gamla trasa..

Kan inte säga att köpstoppet började idag, i så fall gäller det först nu efter lunch. Har hunnit med att bränna en del pengar på minimal tid... Dels en tunika, dels en fin vit spargris med tiara (ironiskt va haha) och en vacker födelsedagspresent till min älskade mamma som snart fyller år. Är hemma hos föräldrarna en stund så pappa kan låsa in presenten i kassaskåpet innan mamma kommer hem från KV och sen ska vi fika allihopa.

Ikväll ska vi träffa en hundcoach igen. Det är riktigt kul och man känner verkligen hur både vi och Elsa utvecklas. Denna gång ska Luffy och hans människoföräldrar också vara med. Dags att jyckarna integreras med varandra!
Kommentar:
#1: Jennie

åh va kul emd en hundcoach :) måste vara till stor hjälp!

2009-08-12 @ 14:40:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: