Lilla Rara Sara

2009-12-16
09:42:55

16 december
Det var ett tag sen...

Är inne på min andra kopp lungo nu och har öfr en gång skull ätit frukost på morgonen. Tömt diskmaskinen och ska strax vika lite tvätt. tråkiga morgonsysslor som måste bli gjorda. Är tacksam att Elsa fick komma ut på morgonpromenad medans jag bortfarande låg och sov i morse vid sju. Kroppen är inte som den ska längre och absolut inte om morgnarna.

Idag ska mina naglar bort. Gelét alltså, men anar att jag i sista sekund kommer sätta på gelé ändå. Har blivit så van vid hårda fina naglar. Dock ska de inte bli lika långa som tidigare känner av att reumatismen satt sig i fingrarna rejält nu och är lite rädd för att den även nästlat sig in i naglar och hår...
De får mig att känna mig kvinnlig i alla fall. Tankar har ett flertal gånger slagit mig sen operationen att jag inte är lika kvinnlig utan min enorma hylla.. Får för mig att jag ser ut som 17 i mellanåt.. Men jag är nöjd, det är inte det! Trodde bara inte att jag skulle känna sådär ibland..
Ska även bli skönt att träffa Camilla, så härlig tjej som får en att känna sig välkommen och varm.

Ska på något vis hinna med att springa inom systembolaget innan jobb också. Vill försöka få tag i Absolute Rock Edition flaskan och en flaska Hpnotiq till nyår.

Nyår ja.. Den firas norrut med goa vänner, god mat i familjens mysiga hus. Hoppas verkligen att jag slipepr vara den som ska hålla i maten, komma på vad vi ska äta, laga den och inhandla den. Då får jag spel. Är lite trött på att jag oftast är den och vill för en gång skull bara vara...

Well well, tillbaka till sysslorna innan det är dags att sminka sig och dra...
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: