Lilla Rara Sara

2009-12-06
13:14:44

Andra advent

Vaknade av att kärleken packade väskan tidigt i morse och for iväög på rådjursjakt. Somnade vackert om med hunden i sängen tills mamma ringde och väckte mig att hon kom och hämta oss om en stund.

Har hjälpt henne att möblera om och fikat lite. Sitter nu poch låter tiden rinna förbi mig framför datorn. Så skönt att bara vara för en dag. Göra inget särskilt och ladda batterierna.
Veckan som kommer är fylld av jobb, möten, sjukhus besök och julfest med jobb. Inte längesedan vi var ute med jobb så det ska bli riktigt kul!
Ska även försöka hitta något snyggt att ha på mig nere på Nova Lund när jag ändå ska neråt Lund i veckan.
Dock lite sugen på att se om jag kan fixa ihop något snyggt av det jag redan har. Längesedan jag använde Betseyklänningen, eller köra på kjol och en snygg halternecktop från Lipsy.. Men som sagt, Topshop lockar. Har sett en del fina grejer på hemsidan som jag hoppas kunna hitta i butiken också..

Well well, dags att ladda batterierna och bara mysa!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: