Lilla Rara Sara

2009-12-08
08:27:46

Tisdagen vecka femtio
Råkade känna efter nu  för en stund sen hur jag mådde. Det är något jag kan råda er att aldrig göra! Man blir oftast besviken. Och stressad!
Hur ska man hinna med att göra allt om man mår dåligt? Anyone?
Nämn inte något om vila för det är dödstråkigt. Det kan man göra i graven (eller när det är något bra på tv, dvs en kväll eller så).
I alla fall, kände efter hur jag mådde och insåg att det var inte bara halsont (som faktiskt är ganska trevligt man får ju gå runt och suga på de goda små tabletterna som lenar och domnar bort halsen), det var magont och illamående med.
Börjar nästan få för mig att M smittat mig men det skulle vara via Msn eller Farmville då för det var några dagar sen jag såg honom (dock ligger han sjuk nu so who knows!)

Ska strax ta cykeln än en gång för att dra mig mot jobb, inom konsum (gillar inte konsum men det är enda affären påvägen..) för att köpa frukost till ligan på jobb och tända massa ljus för att få till en mysbelysning.
Ska försöka att inte pyssla och jobba ihjäl mig innan det är dags att hämta kärleken på jobb (med andra ord jag har bilen idag mohahaha!). Har världens lista med grejer jag vill göra här hemma och massa "vill-ärenden". Alltså inga större måsten förrutom några viktiga samtal och dammsugning..
Ja ni hör ju hur kul det lät.. Dammsugning..

Well well..
Önskar er en trevlig tisdag.

ps, thaifisken blev supergod och jag har för en gång skull med mig en lunchlåda. Yes my friends, jag ska börja äta lite igen! För hälsan och så... :-P
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: